Google خط‌مشی‌های تبلیغات را به‌روزرسانی می‌کند تا تبلیغات CBD بیشتری را مجاز کند



در 20 ژانویه 2023، Google خط‌مشی‌های تبلیغاتی محصولات و خدمات خطرناک و مراقبت‌های بهداشتی و دارویی خود را به‌روزرس، می‌کند تا امکان تبلیغ داروهای مورد تأیید FDA حاوی کانابیدیول (CBD) و محصولات موضعی مشتق شده از کنف با محتوای THC 0.3٪ یا کمتر در کالیفرنیا، ک،ادو و پورتوریکو.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر شما یک برند یا تبلیغ کننده محصولات CBD در سه مکان تایید شده هستید، خط مشی های جدید به شما امکان می دهد در صورتی که توسط Google تایید شده باشید، تبلیغ کنید. از 20 ژانویه 2023، زم، که فرم منتشر شد، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از Google درخواست صدور گواهینامه کنند.

صدور گواهینامه از Le،Script. Google فقط به محصولات CBD اجازه می دهد که توسط Le،Script تأیید شده باشند. فرآیند صدور گواهینامه مست،م آن است که هر محصولی که قرار است تبلیغ شود، موارد زیر را رعایت کند:

  • نمونه هایی از محصول خود را برای آزمایش مطابقت با محدودیت های قانونی THC ارائه دهید
  • یک گواهی تحلیل شخص ثالث Le،Script ارائه دهید

هنوز مجاز نیست. برخی از قالب‌ها، از جمله سرصفحه YouTube، برای ارائه واجد شرایط نخواهند بود. CBD از لیست داروها و مکمل های تایید نشده حذف می شود. همه تبلیغاتی که سایر محصولات مبتنی بر CBD را تبلیغ می‌کنند، از جمله مکمل‌ها، افزودنی‌های غذایی و مواد استنشاقی، مجاز نیستند.

تو عمیق تر اعلامیه گوگل را مرور کنید اینجا.


زمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-updates-ad-policies-to-allow-more-cbd-promotions-390816