TikTok هنگام نمایش نتایج، علایق و ترجیحات کاربر را در نظر می گیرد، که آن را به موتور جستجوی مرتبط تری برای بسیاری از افراد تبدیل می کند.




اگر اه، سازندگان را در نظر بگیریم، محتوای طول، تر، عمیق تر، همیشه سبز و مفید در این فضا کارساز نخواهد بود. بنابراین، TikTok همچنین باید راهی برای تشویق مردم به ایجاد محتوای قابل جستجو پیدا کند.

یک مشکل مکرر مرتبط با تأیید ناکافی حقایق در TikTok و اطلاعات نادرست. با توجه به اخیر تحقیق نگهبان، این سرویس اطلاعات انتخابات جعلی از جمله داده های نادرست را قابل اعتماد و معتبر می داند.

با این وجود، TikTok در حال کار بر روی بهبود الگوریتم های خود است. به ،وان مثال، سالانه نزدیک به 700000 ویدیو از جمله اطلاعات نادرست انتخاباتی، اطلاعات نادرست و رسانه های دستکاری شده را حذف کرد.


منبع: https://serpstat.com/blog/will-tiktok-become-the-new-google