بر اساس شش منبع و سند بررسی شده توسط فوربس، کارمندان TikTok و ByteDance اغلب درگیر «گرم ،» هستند، که یک فرآیند دستی است که تضمین میکند ویدیوهای خاصی مقدار مشخصی بازدید را داشته باشند.
گرمایش تقلب است. شش کارمند فعلی و سابق TikTok و شرکت مادر آن، ByteDance، و همچنین اسناد و ارتباطات داخلی بررسی شده توسط Forbes، TikTok و کارکنان ByteDance از روشی به نام “گرم ،” برای تقویت مصنوعی توزیع ویدیوهای خاص علاوه بر تکیه بر الگوریتم برای تعیین آنچه محبوب می شود.
به گفته یکی از این منابع:
یک سند داخلی TikTok با ،وان MINT Heating Playbook توضیح می دهد: «ویژگی گرمایش به تقویت ویدیوها در فید For You از طریق مداخله عملیاتی برای دستیابی به تعداد معینی از بازدیدهای ویدیو اشاره دارد. مجموع بازدیدهای ویدیویی ویدیوهای گرم شده بخش بزرگی از کل بازدیدهای روزانه ویدیو را تشکیل می دهد، حدود 1 تا 2 درصد که می تواند تأثیر قابل توجهی بر معیارهای اصلی کلی داشته باشد.
البته TikTok این را به صورت عمومی فاش نمی کند. منابع به فوربس اعلام ،د که TikTok با افزایش مصنوعی تعداد بازدید ویدیوهای خود، از «گرم ،» برای جذب تأثیرگذاران و برندها استفاده کرده است، که نشان میدهد این عمل ممکن است به نفع برخی از تأثیرگذاران و مارکهایی باشد که TikTok با آنها روابط تجاری دارد و به ضرر دیگران است. مشارکت نداشته باشند.
«Heating» نشان میدهد که برخی از ویدیوها در صفحه «برای شما» ممکن است بر اساس ترجیحات شخصی نباشند، بلکه هدفشان افزایش بازدید برای مارکها یا سازندگان خاص است. بدون بر،ب زدن، تشخیص این ویدیوها از محتوای معمولی آسان نیست.
موارد سوء استفاده احتمالی منابع خبر داده اند فوربس که کارمندان از «گرمایش» با استفاده از آن برای افزایش تعداد بازدید حسابهای خود یا عزیزانشان در نقض خطمشیهای شرکت استفاده نادرست کردهاند. اسناد بررسی شده توسط فوربس نیز این موضوع را تأیید می کند و نشان می دهد که کارمندان از “گرم ،” در حساب های خود و افرادی که با آنها روابط شخصی دارند استفاده کرده اند. یک سند نشان داد که یک حساب کاربری بیش از 3 میلیون بازدید به دلیل این نوع حادثه “گرمایش” دریافت کرده است.
چگونه TikTok پاسخ داده است. ما چند ویدیو را برای کمک به تنوع بخشیدن به تجربه محتوا و معرفی افراد مشهور و سازندگان نوظهور به جامعه TikTok تبلیغ می کنیم. فقط تعداد کمی از افراد مستقر در ایالات متحده توانایی تأیید محتوا برای تبلیغ در ایالات متحده را دارند و این محتوا تقریباً %002/0 از ویدیوهای فیدهای For You را تشکیل می دهد. جیمی فاوازا، سخنگوی TikTok نوشت.
تو عمیق تر می تو،د مقاله کامل فوربس را بخو،د اینجا.
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر TikTok به طور مصنوعی تعداد بازدید برخی از ویدیوها را از طریق «گرم ،» افزایش دهد، میتواند معیارهایی را که بازاریابان برای ارزیابی موفقیت کمپینهای خود استفاده میکنند، تغییر دهد. این میتواند منجر به سرمایهگذاری برندها در مشارکت یا همکاری با اینفلوئنسرها یا کانالهایی شود که ممکن است به اندازهای که به نظر میرسد مخاطب نداشته باشند، در نهایت باعث کاهش بازگشت سرمایه (ROI) تلاشهای بازاریابی آنها شود.
علاوه بر این، افزایش مصنوعی تعداد بازدیدها نیز میتواند به معیارها و دادههای گمراهکننده منجر شود که میتواند باعث مشکلاتی در شفافیت، اعتماد و شهرت پلتفرم و برندهای موجود در آن شود.
جدید در زمین موتورهای جستجو
درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/tiktok-has-a-secret-heating-cheating-،on-391983